Våffeldagen

Så har man ätit våfflor då  eftersom det är den dagen. Barnen på fritis har även ätit våfflor med grädde och syllt. Men grädde hade jag ingen men syllt.Men grabben vill ha sirap. Ja sirap till all slaggs pankaka/våfflor. Ja det är ju sött och gott men kletigt.

Det var ju så vackert idag på förmiddagen men  nu så snöar det igen. Suck .
Men jag ska väl tänka mig att det kommer en dag med riktig vår värme.Men då blir det blött kan jag tro.
De varnar ju vår vårfloder som går över bräddarna .Ja det är väl att förbereda sig med flytväst och båt kanske...




Kommentarer
Postat av: Alexandra <3

Du skriver bra.

2010-03-28 @ 09:35:59
URL: http://lillsongar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0