Leker


Naturligt ansikte

Ja herre gud vad man spökar ut sig.Men  det var ju roligt och skönt när tösen håller på .
Så här ser jag inte ut i vanliga fall. Jag brukar inte hålla på med att anstränga mig  om hur jag ser ut
i vanliga fall.Det är kanske det som är felet med mig att jag bryr mig inte om hur jag ser ut. Bara hur andra mår . Tyvärr.  Det är väl inte så ofta jag  tänker på mig själv och hur jag mår. Lägger stor stor vikt att det ska gå bra  för de andra först och främst. Men sådan är jag. Men vist är jag lite ego i bland .
Lite ego är jag för att överleva vardagen .
Men jag är nog inte ensam om att  vara sådan. Tyvärr . Vi föräldrar som har barn som offrar sig för att det ska gå bra för våra barn  gör allt för dem.
Sedan när vi är döa kan vi börja tänka på oss själva för då är vi inte i vägen för någon.
Nu kanske ni tror att jag är totalt galen . Ja det kanske jag är med. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: LissenTo

Visst ska man bry sig om barnen, det är det finaste man har. Fast det är viktigt att bry sig lite om sig själv också, det tror jag barnen förstår.

Ha en skön söndag.//Lissen

2010-03-21 @ 13:59:47
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0