Fredag

Äntligen är det fredag och helgen kommer jeeehooooo.Skönt jag är ledig idag ochhela helgen  så härligt. Men .
Vädret kunde ha varit bättre . Grått och nederbörd av  (ser ut som om det regnar ) Då är det tall att köra försiktigt. Jag ska hålla mig inne  ja förutom då att springa till tvättstugan coh kanske ner till ICA.
Jag har nu stickat klart den där  socktoffeln klart .Gjorde allt små pill klart igår kväll.   Men jag var så trött i går kväll så jag la aldrig upp någon bild på den ..  Blir senare idag när jag har vaknat till .
Läste att det är några som var trötta igår. Och att jag inte var ensam om den saken. Men det var ju bara släckten som var trött. Jag vet ju inte om det var fler som var extremt trötta igår och om det var något särskillt som påverkade oss.......Även om syrran http://selhammer.blogg.se/   och tösen http://lillsongarn.blogg.se/  var en bit bort från mig själv  så var vi dödds trötta alla. Var det något särskillt ute i lufften som gjorde oss så trötta?
Eller var det bara  för att våra kroppar ropar efter  helgen. Fast syrran ska ju  jobba helgen. Jag tar nästa  helg.



Tycker denna blomma är så fin men nu har jag så fullt i mina fönster så det blir inga mer blommor.
Det är tillräckligt med blommor  nu  ,det har ändå åkt i golvet några redan eftersom jag har 3 busiga katter som rusar runt här . Ja dom är fina djur och  roliga .
Jag måste bara fixa till kameran som for åt fanders .
MEn det löser sig det med kan jag tro . Ingen panik här inte.Det är bara för mig att få tummen ur och göra något åt saken. Som sagt var ja................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0