Barn

En  mamma som jag har böjat inse att åren går . Vart tog åren vägen. Känner att jag missar något här nu. Barnen växer som ogräs och jag  hinner inte med. Hur ska jag stanna tiden dra tilllbaka tiden och börja om. Skulle jag  ändra saker och ting i mitt liv. Ja absolut skulle jag göra det. Men inte skulle jag göra mina barna ogjorde. Nej det var det bästa som hänt mig.
Vist är  småbarn gulliga ,men små barn små bekymmer  ,stora barn stora bekymmer.Bra ordspråk. Det är alltid något vi föräldrar ororar oss för att det ska gå bra för våra barn i livet.
Men så är det väl livet handlar om. Vi har bara dom tills låns ett tag i våra liv. Sedan fortsätter våra liv på en helt annan bana.

Dom här  älskar jag . Alexandra och Simon.


ser ut som jag har ett öga som inte är som det ska va.

 
Det är såååå härligt att bli friserad.Men det värkar inte  Alex  tycka. hihihi

katten saga vill vara med och gosa lite med.

Nu ser ni inte mig längre. Hihihihihihihihih

Kommentarer
Postat av: LissenTo

Det bästa man har är sina barn, såklart!

Ha en skön helg.//Lissen

2010-03-20 @ 22:57:36
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0