Solen lyser även på liten stuga

Vackert väder är det med gnistrande frost  i träden och solens strålar letar sig allt högre upp  . Så härligt med ljuset kommer tillbaka.
Och så kommer då vårens förkylningar och magsjuk . Mindre kul . Men ett stående grepp över folket. Lika dant  varje år.
Men nu ska vi vara glada så länge vi slipper detta.  Vi ska fortsätta att vara noga med hand hygienen  som svenska folket var när det var hysteri om (gris sjukan)hehe... Lika viktigt är det utan gris sjuka. Handhygienen är A och O. 
Men även om man är noga med  detta så åker man dit vare sig man vill eller inte.


Ser att  tulpaner har kommit in i våra julblommhandel. Jo det är vackert . Men för mig själv så  väntar jag med att köpa årets första Tulpan bukett. För mig är det våren . Vist vi går ju mot våren det gör vi. Men det är VINTER nu.
Lika galet är det med SEMLAN som var på affären i mellandagarna.
Vart är tidsramarna på väg. Har hela alltet tappa tiden .  Snart kan vi lika bra göra allt på en gån   Fira julafton midsommar Påsken  Ja kanelbullensdag  Alla hjärtans dag med Vi kan väl jköra allt på en gång så man inte missar allt som ska firas. Lika bra å få det överstökat.


Nu ska jag fortsätta med mitt. Ha det gott alla vänner där ute.

Kommentarer
Postat av: Kristina

...Tulpaner jaaaa....dom är fina....♥

2010-01-19 @ 14:55:56
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0