Söndag

Så var det söndag då och det har nu börjat flyga lite snö här  kl är nu 13,37. Undrar om det blir svårt att ta sig fram i kväll nu när  man ska jobba kväll och köra ut på småvägarna och ut i skogarna . ja det är väl att ta det lugnt  med foten på platten . Sätta ett ägg under och köra därefter.
Nu måste jag få tummen ur och fixa iväg paket ner till syrran så det händer något som borde ha gjorts för långe sedan . Men suck igen . jag är ju bara så där seg att göra det jag ska göra.
Oj vad det hinner hända  mycket medan man sitter och tittar på tagentbordets alla bokstäver. Nu snöar det mera . Hehehe det blir mer snö här med. Jaha ok ja det är ju så vintern ska vara.
Nu mina vänner där ute ska jag fortsätta med det jag ska göra.
Kolla runt lite då alltså. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0