Solen skiner på liten stuga.....

Ja idag är det strålande sol helt underbart .

Å här sitter då jag   å skriver  innom hus men det får ju bli så när man får passa på när man har tillgång så här bara lite då och då till dator och internet.

Men det är ju så kul när man kan få en liten stund till detta.

Heheheheh......

 

Jag blev så funders över om jag kommit rätt när jag ringde  till min syrra igår. Där var det livat i hållken kan jag låva. Jag tänkte har jag slagit rätt nummer?????

Jodå det var rätt för det var syrran som skakade loss i går i sin ensammhet. Hahahhahaha.

Så roligt att höra att jag är inte den ända i familjen som rockar loss.....

Det blir ju inte så mycket nu förtiden  men det händer ialla fall.

Hahah kul var det ju. Ha den nu gott alla. Ut i solen med oss nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0