Ledig fredag

Så var det fredag och jag är ledig. Skönt, men det är bara en förberedelse inför helgensjobb.
Det är bra väder ute men kallt.Och kallare blir det tydligen. Jaha inte mycket att göra åt förutom att se till att klä sig därefter.
Jag  skulle villja så mycket just nu men inget blir av. Eller rättare sagt jag borde kanske vilja göra något men jag ids inte......
 Jag tar en dag i taget nu förtiden. Tar varje dag med en seger för att ha klarat av den  utan att gå under. Ja så är jag nog inte ensam om att göra.
Vi är bara så rediga vi små ynkliga människor här i vårt land så vi tror att vi är något. Eller nått.......
Jaja dagen går vidare och vi med den. Som det är menat.
 Nej nu ska jag sluta för idag ha nu en bra dag alla där ute i vimlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0