Påskdagen

Dagen började  med vackert sedan kom det gråa men så kom Solen  igen. Så härligt  och den lyser fortfarande här. Var på bio i eftermiddagSF Bio: Prinsessan och grodan (sv tal) (Barnvagnsbio)
Det var ju meningen att sonen skulle följa med men han sa -det är en tjejfilm.Ok.
Jag och min dotter som är 17 år vi såg på bion. Ja det var mycket barn men både killar och tjejer såg den.
Den var bra barnfilm men jag kan tänka mig att det fanns nog barn i sallången som tyckte  den var lite läskig ibland.Det var ju spöken och demoner  med i filmen . Men som alltid  så slutade filmen lycklig.
Det var ju det som var det bästa.
Jag gillar även barnfilmer de är så snälla när det är så mycke grymheter i vår värld.
Ha nu en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0