Mitt i veckan

Ok så nu är vi nästan klar av denna vecka ja ialla fall jobbar dagarna.Imorgon är det ju fredag.
Jag har lagat mat i natt . Hela natten .Hehe jag har  även sovit hela natten.Hehe.
Jag kan flera saker på engång hehe. Kan någon göra om det ?? Så tala om det för mig. så talar jag om min hemlighet för er sedan.
Det har nu tinat bra  ute dessa dagar men jag väntar på mera snö. Det brukar alltid komma en vårsnöstorm  så man tappar hakan.

Så  har jag lyssnat på mycket intressant  föreläsning .En föreläsning som ger en insikt var världen är påväg .
 Jag vet att det är förmånga som är imot  mig som tycker att det är åt skogen  med vad jag tycker  och intreserar mig.Men det är ju ett fritt land eller hur.
Så jag delar  med mig av denna föreläsning och denna är även textad  men på engelska.De flesta kan ju engelska nu förtiden. Jag kunde inte mycket engelska när jag började lyssna på föreläsningar men jag fattar mer och mer vad de pratar om.Nu har jag turen att ha en mycket spesiell vän som är så fantastisk på att hjälpa mig att översätta.

Så jag delar med mig av föreläsningen . Mycket intresant.

Kommentarer
Postat av: Inger

Heja! Detta är "nutidshistoria", verklighet, vare sig folk vill acceptera det eller ej. Världen förändras också, vare sig folk vill det eller ej. Om människor hjälps åt att sprida nyheter som inte ses i svensk media så är detta ett bra sätt att få folk att vakna upp. Tragiskt men sant. Kram och fortsätt att lysa upp världen min vän, du behövs.//Inger.

2010-04-16 @ 20:07:50
Postat av: maria viken

Aaaa En människa som är vaken ser jag. Tack Inger du är en pärla. Men vi är ju lia med i vårt tänkande.HA en bra kväll.

2010-04-16 @ 22:13:10
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0