God morgon god morgon

Så var det söndag morgon  det blir en vacker morgon  och jag hoppas att det blir så hela dagen.Norrland behöver sol.

Tur att jag är morgonpiggidag även om jag var uppe länge inatt för att vara jag.

Vist är det vackert när man är uppe tidigt och får vara med på solens strålar komma upp.
Ändå är jag en timme försenad . Tror jag, kanske bara en halvtimme bara. Jaja, kl var nog halvsex kanske eller fem när jag vaknade. Inställd  jobbar tid i min kropp att nu ska man upp.
Även om jag är ledig  vaknar jag offta och går upp då . Ja jag hinner ju med mycke  när man är uppe med tuppen.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad vackert med strålarna genom fönstret!Ha en skön dag!!!!!

2010-04-11 @ 08:49:56
URL: http://selhammer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0