Drömmar

Kan man berätta om sina drömmar?Nu menar jag inte de drömmar man har för sitt liv och familj.Nej utan det man har drömmt om  på natten . Drömmar  kan ju vara en massa roligt,otäckt  konstigt.Ja allt som man inte kunnat tänka sig , att det kan ju inte hända  på riktigt.
Men när man börjar drömma sanndrömmar ja då börjar det bli annat.Och man ger ackt  på det man drömmer . Och när man vet redan i drömmen att detta är något utöver det vanliga och att man ska komma ihåg detta när man vaknar. Jo detta händer nog många.
Att man drömmer om saker som ska hända och att  då det inträffar så blir man förvånar  att det stämmer och att
kommer ihåg att man har drömmt om detta. Ja vad säger man då????

Det har hänt några  gånger för mig inget märkvärdigt .  Att syrran skulle ha sitt första barn och att katten skulle ha kattunger 2 ggr och att henner ungar  när de var på gång att de skulle ha ungar så drömmde jag med en tid före. Ja det har inträffat. Roligt  tycker jag.
Men inte när man börjar drömma otäckare saker . Ja nu har det inte inträffat  något . Men  att man  är på plattser som man aldrig har varit på men    när man råkar se en sak på youtube då blir man skakis .När men har aldrig sett den youtubefilmen förrut .
Då börjar man hajja till.
det har nu hänt .SÅ nu undrar jag är det bara jag som har fått uppleva detta?
Eller är det någon därute som har upplevt något liknande så  gör en hej  på kommentarena så då vet jag att jag inte är ensamm om saken.
Folk kan ju börja undra om man är tokig om man skulle börja berätta om detta.MEn det kanske är mer vanligt än vad man kan tro. det är bara för att vi svenskar /ja människor i allmenhet är så jäkla rädd för vad grannen ska tycka om mig.
Jag är en unik person som har fått livet som jag ska ta hand om. Men så är det ju för alla.
Livet  är ju unikt för var och en.

Och vist är det mycket som är konstigt på vår jord.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Mycket underligt finns det bland hjärncellerna...:-)

Jag sover som en stock -utan att snarka!Och drömmer väldigt sällan...Kram

2010-04-07 @ 08:49:47
URL: http://selhammer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0