Annadag Påsk

Jaha ja snart är detta över så härligt  och vardagen är tillbaka. skönt. Gillar inte dessa långa helger heller. Vist är det skönt att vara ledig och så men det blir ju inga rutiner  alls. MEn nu blir det så igen även om det är Påsklov.
Har stickat på denna sock som jag kämmpar med har rivit upp och börjat om  .Men men  det får bli nu som det blir. UNdrar om slutrecultatet blir likt en sock eller. LOL.
Mår ju övrigt bra förrutom då foten som jag försöker ålla en lågprofil med. Det går väl sakta men säkert åt rätt håll.Fick för mig att jag har en jobbar kväll imorgon med. Ringde på jobbet och sa att jag ska jobba imorgon kväll.
Men då sa kolegan du är ledig imorgon. VA?!....Är jag det?!...Ja det är du  ,du är inte uppskriven här . Kollar schemat. Jo det stämmer ,jag är ledig imorgon med.JEEEEhhooooooooooooooooo.
Börjar på torsdag delad tur. Det blir kanon bra. Då får jag någon dag till att kurera fotskrället.

Så det är bara att luta sig bakåt och njuta 2 dagar till av icke rutina dagar.Hahahaha.
ballerina.jpg
Denna älsking har jag haft till min favorit kaka sedan barnsben. Då kallade jag den för Rundringar  med choklad i.
Det är ännu min favorit av alladessa kakor som finns att välja på .Ballerina är en sor favorit.'
¨Även med andra smaker som är kanon goa.Ex.
ballerina_toffee.jpgoch
ballerina_mintchoklad.jpgoch
Ballerina Kladdkaka. Sedan finns det ju många andra spännande smaker  . Men det är några på mintopplista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0