Sommarens roliga bilder


Vist är jag fin nu!

Njaee jag vet inte om jag var så fin........

Ööööööö jag är mycke coolare ser du inte det?

Ja ......jag vet inte om jag ska tro på det där.......

Men vad gör du? Är du inte klok?

Hör du inte vad jag säger?

Nejjjjj jag blir galen. Sluta.......jag vill ju inte att du tar kort på mig så där.....

Du.... om intt du slutra nu så åker vi hem.

Du är ju hopplös. ...                                                      

  

Jonas: Jomen det förstår du väl att så ska det bara vara.
Farmor:  Nej det förstår jag inte att det ska vara.Det tror jag inte.

Jonas:Jo det ska det vist vara.
Farmor:Jaså!   (jäkla unge till att vara envis) tänker farmor.



VILL DU SE EN STJÄRNA?  

SE PÅ MIG.

Kommentarer
Postat av: Kristina

och där har ju kameran gått varm!!!Hur har det gått med kameran förresten???Och mobilen???

2009-09-03 @ 15:59:28
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: maria

Hmmmmm ja det står stilla här.Vakum.......

2009-09-03 @ 19:24:43
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0