Lever.

Ja jag lever .
Jag känner mig skitig för att ha ställt till det för jobbarkompisarna för att jag sjukskrev mig så hastigt och lustigt .
Men jag får väl jobba tillbaka den förspillda tiden.
Och jag är glad att det börjar årdna upp sig nu , förhoppnings vis så blir det frid i huset effter besök som blir till veckan.
Vi blir påvärkad  och dt är inte alls kul. Jag viste inte att man kan bli så påvärkad av detta. Jag berättar senare .
Men jag är levande och mår bättre  nu och hoppas att det ska få bli så resten av livet med.
Jaja........
Livet kommer med så mycket underliga grejer omkring oss så man har ingen tanke på att det kan sluta så här.
Ha det nu så bra.
Nu vet ni att vi lever ialla fall.
Tack med farmor att du finns. Och jag vet inte om jag hade klarat detta utan dig. Tack igen.Kram på er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0