Söndags promenad i solen

Denna dag har solen lyst på oss alla. Så härlig. 2 av mina katter följde med på promenad.






En vacker björk.





Tiger blev så trött  på vägen hem så han la sig för att vila ett par gånger. Slökatt.Hehehe
Snart hemma.

 För när vi väl var hemma  så la sig även Saga sig ner för att vila.
Det måste ha varit jobbigt för dom. I vinter har katterna varit mäst inne och slöat.Så när dom väl var ute på mortionsrunda med mig så var det väl uppenbarat de hade dålig kondis. Heheheh. Men så är det väl kanske runt katter .Hmmm  slöa katter . Men springa inne marantonloppet på övervåningen det går. Det låter som en hel karavan som galoperar där uppe.

Kommentarer
Postat av: kristina

Vilka underbara foton, maria!

Och vad mycket snö ni har!!! Det har inte vi...nu kommer vårblommorna!

2009-03-15 @ 20:22:32
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: maria

JAg vår i köksfönstret för min Pelargonia har en knopp. Och de tomat och gurk och solrosfrön har kommit upp.Kram

2009-03-16 @ 16:57:33
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0