Morgonstund har gulld i mun

Solen skiner här men det blåser kallt. Tog mig en skidtur runt gården kollade in häcken som jag ska tuckta hårt nu i vår.
Hoppas att den överlever minhårda behandling. Vi får väl se senare i vår /sommar om den dog eller överlevde.
Min son har åkt till skolan nu  och jag ska väl ut igen  på skidorna.Imorgon ska jag på mentortid/kvartsamtal.
Ska bli spännande  att höra vad som pågår i skolan.  Det händer ju en massa ju har jag hört. Men det ska vi tala tyst om. Hehe .Privat  . Lurad hehe . Dörren stängs för näsan din det är bara roligt. Hehehe
Ja lite rolig måste jag med få ha.  Lite morgon bilder här.

Sol från en klarblå himel.

Häcken som är för hög och för bred.


 Jag gillar min nya kamera för jag kan ta så bra bilder på det som är långt upp.

Simon i väntan på bussen till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0