Lever

Jag lever och mår bra på min semester som är snart slut. Vad gör jag om dagarna ingenting känns det som. Men det är ju det semester är till för att ta det lungt annars så har man ju stressat omkring för att hinna med så mycket som helst.Hinna vara överallt. Vist det är kul att få vara på nya platser när man är ledig och åka å hälsa på folk. Är man en aktiv människa så blir det nog så att man ska åka både hit och dit på sina semestrar.
Jag brukar gå ut och sätta mig och bara njuta av stillheten. Det är semester från allt. Ingen stress.
Jag har stressat hela mitt liv  så varför stressa när man kan ta det lungt. Men det är ju enda tillfälle som ges för vi slavar att kunna åka någonstans och hälsa på släckten och se oss omkring.


Ha en skön fredag nu alla där ute i vårt avlånga land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0