Lat.

Jag känner mig  att det var ju nu ett bra tag sedan jag skrev något inlägg här. Hjärnan är tom, insperationen med.
Totalt borta är jag ur min blogg. Men jag lever.Jonas började sin första dag i dag efter 4 veckors semester.
Han tyckte inte om det ,men livet måste fortsätta hehehe. Jag själv tycker det är bra att komma  igång att arbeta igen.

Vädret har nu varit grått och blött länge  i vårt avlånga land.Men då får vi alla hoppas på en vacker höst istället.
Alltid något.

Jag ska försöka och rycka upp mig  ta kort och blogga mera. Ska försöka ialla fall.
Jag vet jag är lat.Men det är ju sommar och det regnar så man blir väl lat av det eller?........
Men jag lever.Ha det nu bra alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0