Idag måndag 5/1


Titta där ska ni få se något.

Katten i trädet.

Jag stog i köksfönstret och tittade på dom  busfröna där ute.

Ja så här såg det ut innan jag såg katten och innan Simon gick ut. De boda tittade på när katten klättrade upp i trädet.

Min första lilla vackra Orkidé.
Så tog jag mig en promenad på skoterspåret idag som dom har fixat utanför huset.
Så var ju två katter ute med som ville hänga med på promenad.



Så kom dom i luven på varandra. Hehehehe




Hehehe  sura miner.

Titta postbilen som kommer  med all den roliga posten som jag väntar på varje dag.
Och som levererar den post som jag sänder i väg.
Nu ska jag gå och se vad min busige Simon hittar på .

Kommentarer
Postat av: kristina

haha...den bilen körde med post till mej....!!!!!!!!

2009-01-05 @ 20:08:53
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0