Snö snö snö

Jag har nu gått fram och tillbaka och skottat snö halva dagen . Jag har  så ont  i fötterna så jag har svårt att gå. Dom känns så svullna.Känner mig som en 100 åring. Hehehehe. Dammsugit  och gjort fint inne med, inte bara ute. Men det behövs skottas en gång till sedan . Men det får Jonas ta då. Jag ska  se till  att han får i sig mat och sedan ska han få ut och skotta gården innan han går och lägger sig.  Han är inne hela dagar på sitt jobb så han kan behöva byta luft i rören sina. Sitter jag sill längre så börjar jag frysa. Bäst att röra på sig lite nu. Imorgon är det fredag igen och jag jobbar fredag och  hela helgen + måndag. Så jag vet vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0