Mera snö.

Ja det har snöat och blåst så det RÄCKER nu. Tack.
Jag tog mig in till jobbet i alla fall. Skottat snö i morse kl 05,00 fram till 6 och lite till.Bara så jag tog mig ut  med bilen.
Blåst har det gjort men kallt värre. Burrrr.
Nu eldar vi för fullt så kanske vi kan få så där härligt varmt igen.Frysser när jag stannar av. Men jag kan ju inte hålla på hela tiden  för att hålla värmen . Jo jag ska sätta upp andra gardiner i köket för att  stänga ute kylan . Det blir som lite issolering.Man får vara omsig och kringsig.
Jobbar helg som sagt var. Ha en trevlig fredag och helg alla där ute.

Kommentarer
Postat av: kristina

hahaha...det har snöat här med i dag...2 gånger!

Kram

2009-02-09 @ 21:49:09
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0