Länge sen sist

Kan man ju säga helt klart. Jag är ju ur kass på att uppdatera min blogg.
Har  istället kollat in andras bloggar,mycket roligare.
Men jag lever än. Idag tisdag 3/2  är ledig och  har tänkt baka bullar. Har kollat in ett nytt bullrecept.Men nu var det ju det där orken och lusten ids jag eller inte.
Just nu så känns det som om det är LLLLLLLLååååååååååååånnnngggggt borta.
Men jag skulle behöva baka . För nu är allt uppätit. Det är bra att det uppskattas det man gör. Men jag skulle vilja sätta igång med några kort med. Var ju på en scrapträff i lördags. Det var kul. Men jag tror jag spände mig så mycket  så jag fick ont i ögonen. Heheheh Inte klokt vad mycket fina grejer det finns. Köpte lite med.Så jag borde ju greja på lite då tycker man ju.   Kalt och vackert ute. Vill vara ute med  åka spark. Ja jag har nu köpt en spark  på återvinningen i Umeå för 400 kr.   På Maxi kostar den 999 kr. Men denna är så fin och bra för oss här hemma. JAg borde ju ta en spark tur och ta  å fota lite nu när jag har köpt en bättre nyare beganad. Helt jätte bra. Kul med något nytt med.
Men nu vet ni i alla fall att jag lever. Ha det så bra där utte alla.

Kommentarer
Postat av: kristina

Blev det några bullar?jag kan komma och ta en fika!!!!

Och avsluta med en sparktur♥

2009-02-04 @ 09:36:14
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: maria

Nej tyvärr så blev det inga bullar. Men jag bakade någon ny kaka som inte blev färdig. Hahahahahahahha

Nytt recept och det skulle vara nytt med allt . Det smakate skit. Hahahahahahaha

Jag är ledig i morgon Torsdag 5/5 så då kanske jag bakar. heeheheh.Kanske bara. Hahahah Kram

2009-02-04 @ 19:19:44
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0