Sommar



Så härligt med sommar när man får äta jordgubbar  så man blir less. Men i år så har jag fryst det mesta.
Och vist är sommaren bra  även om det har regnat mycket i juli månad. Då hoppas jag på en fin  augusti istället och höst.
Känner mig fortfarande lat  men det får jag göra. För vem ska jag vara hurtig för??

En liten kisse tar igen sig vid maten. Vist är  det sött....

Söt liten tjej.

Här busar vi alla på en gång och med alla och allt.
 Alla vi vill hitta ett nytt hem  . Så är det någon som är intreserad av någon ny i familjen så är det bara att höra av sig.
 


Nu har det börjat regna igen ....Suck..... Nej var det inte jag som skulle se positivt?????? eller .
Känner mig mer lat.  Men  men det kommer bättre dagar med.
Ha det gott alla vänner där ute.

Kommentarer
Postat av: Katti

Hej! Ja Jag vill ha!!!!!!!!!!!!!!!! Kram på Er!

2009-08-12 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0