Sommar varmt

Så var det lördag igen. Härligt.Så vad ska jag då hitta på idag. Ta det lungt  för att det är så varmt. Åker då  inte å lägger mig på någon strand, det är inte min grej.  Åka någon stans ja kanske men ids jag det?????
Det slutar väl att jag är hemma idag och spar både pengar och ork.
Men så är det en lusta att åka runt och hälsa på folk.   Men att sitta i bilen å plåga sig själv  det är ju då mindre kul när man kan vara hemma och ta det lugnt. Sitta med benen i solen och resterande i skuggan. Men då kommer dom där enväldiga FLUGORNA.
Jag måste ju luckta koskit eller nått..........  Nu lucktar allt sådant runt om kring oss . Heheheh men så är det ju att bo ute på landet. Men jag stor trivs.

Bjuder på en tomat eller två. Goda är dom i alla fall.
Jag får väl gå ut till dom och greja på lite då om inte annat.
Ha en undrebar dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0