Rita av

Jag önskar att jag var bra  på något.   Sitter och tränar att rita av  bilder. Och så här blev Nordman..... Ja inte är jag någon proffs men det är kul att jag har kommit så långt . Jag är stolt över mig själv , skryta för mig själv och om mig själv ja det måste jag få göra. Roligare kan jag ju ha. Hehehe.

När kameran är paj så då får man ta det man har . Webbkameran får duga så länge.
Ja det är roligt  även om det inte likanr ett dugg han men det blev en gubbe i alla fall.
 Nu är det bara att fortsätta att  träna vidare.

Kommentarer
Postat av: j

vad skoj det är när folk delar med sig vad de är de gör. härlig teckning du är duktig maria

kram

2009-08-28 @ 12:55:15
Postat av: Lena

Hej Maria!

Sitter och kikar på din blogg, roligt att "hälsa på er"! Snygg teckning, tänkte bara tala om att du har troligtvis träffas Hemlin i unga dagar.. han var ju en i gänget från Andersberg, där Annika bodde...

Hoppas allt är bra!!

Kramar Lena

2009-10-05 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0