Stressa av Maria............

Stressade eller.......?!       Har haft jobbet med mig hela natten känns det som . Och så skickade jag i väg Simon med skolbussen som vanligt när skolbarnen är lediga idag.  Buss  schafören ringde,frågade om Simon skulle till fritis ?? För skolan är ju stängt idag.     -Men ....................  ,det har jag ju glömt. Jag kommer och hämtar Simon på en gång.  Och slänger i väg mig och kör  alldelse för fort, för att inte Simon ska behöva stå så länge och vänta.
Jag känner mig inte  speciellt stressad. Men jag behöver nog coola ner mig  några kilon.Hehehehe.

Ja jag undrar hur denna dag ska sluta.Hej å hå.Ska kanske fundera om jag ska gå och lägga mig igen . Kanske är bäst så . Man vet ju aldrig vad jag annars kan hitta på .    Hehe.

Kommentarer
Postat av: kristina

Maria....lugn...andas!

ta en toy♥

Hur gick dagen?Kram k.

2008-09-24 @ 22:06:16
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0