Kallt

Åååå det är så kallt. Jag har frusit mer eller mindre hela dagen.Trodde att jag  hade försovit mig i morse.Men var så trött jag såg fel på klockan. Och jag tänkte idag ska jag inget göra . Ska gå och lägga mig sedan Simon åkt till skolan. Mmmm vad skönt. Men så ringde telfonen kl 7,15. Tänkte , vem kan det vara så tidigt på morgonen.
Jo det var jobbet.De hade kris på jobbet . Ok tänkte jag det blir bra med lite mer pengar i kassan. Så ok jag jobbar idag istället att ligga under täcket och mysa . Det får jag ha i natt  istället. Jaja .
Det har ju gått bra men det har varit kallt ute hela dagen.     Har tagit mig en varm dusch nu efter middagen . Det var härligt. Men nu börjar jag å frysa igen. Kan ju inte duscha igen. Nej ska gå isäng tidigt i kväll. Ska bli skönt.
Fick post i dag.    Tack syrran. Så läckra kort hon gör .Helt otroligt. Jag hade ju börjat med lite pyssel. Men så plockade jag bort det från det bord som jag satt vid .Och så har det inte blivit några med pysseltimmar /stunder.. Nej jag måste få värmen i kroppen igen . Fy vad jag fryser.
Ha en bra och underbar kväll nu. Snart är det fredag härligt.    Ja jag jobbar hela helgen. Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0