Äntligen

Äntligen så är helgen över. Ledig i morgon. Så skönt. Ska gå isäng tidigt i kväll så jag hinner sova innan alla ska upp igen.  Det har varit ruggiga dagar med minusgrader och ruggit . Frusit och blivit trött.
Jag måste baka  i morgon . Något i alla fall . Alex fyller ju år snart. Så då ska vi bjuda på go fika.. Hoppas jag orkar detta nu. Önskar ju ialla fall. Det är väl därför att jag tänkt göra tidig kväll ikväll. Så jag ska orka gör anågot i morgon. Just nu så har jag ganska mycket att göra ute nu med. Trädgården har jag som glömt bort . Vädret påverkar mig väldigt mycke.Så jag måste ta mig inacken. så det blir något gjort .Både inne och ute. Och då jag får för mig något så vill jag vara överallt. Jag jobbar fort och efektivt  så det händer något . Lite skyt blev det där Heheh.
Lite själv skryt behöver jag . Det vet jag.  Nej nu ska jag be min kära gubbe masera mina axlar. Men jag tror inte att han vill. Men jag provar ialla fall. Ha en skön söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0