Måndagkväll

Så var det en ny vecka med. Jag är ledig efter att ha jobbat 7dagar som jag normalt inte gör så igår var jag bra nog trött.
 Jag sov ju inte länge för det att jag var ledig idag. Nej jag skulle iväg på morgonen och hämta släpvagn som jag förhyrt för i dag. Har jobbat hårt med att ränsa och plockat skräp och skrot från källaren och ute från karporten. Men det känns så härligt att bli av med det . Men nu hoppas jag att det blir uppehåll imorgon så jag kan greja på ute lite.
Jag måste vara uppe i morgon med för att vid 9 tiden så kommer Alexandras kille hit.Kul.
Hoppas att inte han kommer att bli rädd för oss. Heheheh. Ja vi är ju lite galna heheh.
Det ska bli jätte kul . 
Inge snö här än. Hoppas att det dröjer lite till. Jag känner att jag har inte hunnit det jag ska ha gjort ute. Det blir så mycket annat som görs inne istället. Men det blir väl något.Nej nu ska jag sluta för jag ska kolla blocket för en säng till tösen. Ha en bra måndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0