Fest .Älgfest

Har nu kommit hem från älgfest här i byn. Jätte god mat och mycke folk blev det med. Mycket bra underhållning. Jag tog inte med mig kameran. Tur det säger jag själv. Nej jag är inte stupfull om det var det ni trodde jag inte ville visa . Hehe
Nej men jag skulle inte ta kort så där bara. Kännde inte för det. Men det var kul att se när endel börjar få lite mycket innan för västen.  Det är roligare att se det än själv falla offer för det. Hehehe. Ja kul var det och bra musiker. En arbetskamrat till pappa en gång i tiden. Nej mina vänner där ute nu går jag till kojs. Det blir en ny dag , ja det är det redan men om några timmar så är det ljust ute. Men jag ska hinna sova med innan jag stiger upp. Ha det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0