Tisdag kväll

Så har man jobbat extra ikväll .Det är bra att få göra det.
Jag har sådan lust att skriva en massa men  tror nog det är bäst att lägga band på sig själv. Det är så lockande att skriva om vad som helst. Men det gör jag bara med en riktig vän som har mycket av den varan själv. Det är bra att ha sådana vänner.  Vänner är en av livets bästa saker. Ja naturligtvis mycket annat med livets godheter. En familj, vänner och Glögg....  heheh . Lärde mig att tycka om glögg förra vintern. Har aldrig tyckt om det förr ,påminner förmycket om vin . Ja det är ju gjort på vin .Men så i sommras så köpte jag och gubben tre flaskor vin för att prova.   Huga buga vad dåligt. Flaskorna var ju fina och det såg så gott ut med den röda saften ..Men . SMAKEN  bläää.  Det var ju inte glögg smak. hehe              ( Alkoholfritt glögg)
Jag får dricka glögg istället. Ja inte så jag blir på pickalurrven . Så roligt ska jag inte ha det. Jag kan ha roligt utan att på på örat. Glad för det.Men vist kan jag dricka ett glas öl om det är så med ett STORT glas vatten vid sidan om.
Men det ska jag inte göra ikväll. Nej för jag ska snart gå isäng så jag tar mig upp i morgon .

Det sägs att det ska bli lite svalare nu till helgen som kommer.Ok då får vi väl dra på oss något varmare då  i kläd väg.
Det är då myggfritt. Men på tal om myggor så var det inte så jätte länge sedan jag såg dom . Tänkte att det kan ju inte vara sant att dom små liven lever än.Men det är nog ett seglivat släckte.Otroligt.
Nej mina vänner där ute nu ska jag dra mig tillbaka för i kväll.Ska först ta mig en bloggrunda innan jag stänger ner.
Kram på er alla.Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Kristina

maria...vilket svammel♥

men glögg är gott-blossa är min favorit....Ha det gott-vi har lite kallt idag ½ minus!!

2008-11-19 @ 09:30:48
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: maria

JA men vist är det kul att svammla ibland. Det är väl därför jag har bloggen . GARV hahaheheheh. Du vet ju hur jag är . Helt galen människa. Hhahahehehehe. Sådan är jag och vi är släckt hehe men det är en stor släckt . Heheh Kram

2008-11-19 @ 10:03:15
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0