Snö snö snö i massor.

Ja nu har det snöat  ganska så mycket.Eller har det det? Ja kanske  ,det har så även blåst och drevat . Har då fått börja skotta både dag och natt. Och då menar jag även så natt . För det gjorde jag i natt i allafall. Knäpp männinska va. Jo men så är det när man vet att gubben jobbar kväll och kommer hem sent. Men så körde han ändå fast och fick promenera sista biten hem. Men så var jag upp  och fixade hem den nu  på morgonen. Ja nu är det ju mitt på dagen. Men hemma är bilen och vi har varit ute och fortsatt skottat snö gubben och jag.
Vist är det roligt med snö men det finns ju gränser vad snö kan vara roligt över med. Roligt har barnen  i snöhögarna och det är ju helt underbart at se.Katterna tycker det är kul med att vara ute och busa med oss när vi skottar.
Hittar fortfarande inte kameran.Har ju tänkt visa lite snö. Men jag tror att den stora delen av vårt avlånga land har fått snö nu mer eller mindre. Så alla vet ju hur snö ser ut. Hehe
Men men det får bli utan snöiga bilder. Ska fortsätta med det jag höll på med. Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0