Hibiskus

Denna vackra sak har varit med om ruggiga saker. Heheh .
När jag köpte den så kostade den bara 9,90 helt otroligt. Men det var bara för att de ville bliav med den  så det tog inte så länge förren att jag bestämde mig att köpa den . Den var full med spinn. INTE KUL. Men eftersom den var så billig så tänkte jag ok om den inte klarar av min behandling så får det bli så då .  Hem med den ut i garaget  fick stå där ett par dagar innan jag kom ihog att jag skulle fixa spinnet. Jag tog såpa och vatten och sprutade för glatta livet. Fick ju stå där ute  på gården . Det var ju en fin dag. Men kylan kom ju  Ja jag glömmde ju bort den så den fick ju stå där några timmar. Himlar och pankakor. Tog in den i garaget igen  någon dag till . Så tillslut så kom den in då ,men den lucktade så dåligt av såpan så den fick stå någon dag i ett rum där jag inte är så mycket. Men tillslut åkte den in i duchen . Tappade alla blad. Hejåhå. Undrade om den skulle överleva . Men så nu  blommar den ,gröna blad kommer.Men jag håller kolla om spinns där . Inte än : Hoppas hoppas. .


Vacker väder har vi haft med.


Kommentarer
Postat av: Kristina

gissa om att jag skrattar när jag läser om din fina blomma....♥Kram

2008-11-13 @ 08:03:59
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0