Fredag kväll

Så härligt kan man tycka att det är fredag kväll ,jomen vist är det härligt att helgen är här men jag har jobbarhelg så jag vet ju vad jag ska göra.Men en annan sak är härligt och det är att Alexandra är hemma i helgen.Så roligt att få se henne.
 Det snöade här i morse men så kom regnet och tog bort det vackra. Nu är det isban på vägarna så ta det lugnt ute i trafiken  alla där ute.Har gjort pizza den blev så god att jag har ont i magen nu  och så blev det en Misslyckad vitkålssallad men en super god tzatziki (tror att det blev rätt). Så nu är jag så  mätt av allt de goda. Det blev över till i morgon med så jag kan äta gott på jobbet med.  Jag fick hjälp av Alex med att fixa in den vackra sången  Tell me why. Den talar så mycket.
Blir så rörd varje gång jag hör den  även om jag har hört den många gånger nu.
Så nu önskar jag er alla en trevlig fredagkväll och helg.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Här har vi minsann...+10 grader...fast dom säger det ska bli kallt....

2008-11-15 @ 22:31:15
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0