Vår!!!!!!

Det började i gårkväll när jag satt i vardagsrummet så hörde jag att det droppade på fönsterbläcket.Mycket riktigt det var +2 då  och idag har det varit +5 heladagen . Helt otroligt väder omslag. Satte mig ute på brotrappan iförmiddags och njöt av en liten föraning om våren. Så brukar jag göra och det är min medicin för själen.Helt otroligt härligt.
Men nog är det underligt vad vädret ska skiffta om så mycket.Men jag förstår att det kommer att bli kalla dagar framöver innan det är riktigt vår. Det är som det ska då.

Magsjukan håller sitt grepp om familjen än .Men skam den som ger sig. I helgen är det jobb så jag vet vad jag ska göra ialla fall.Nu är julen över och det är bra . Allt går tillbaka till det normala. Men i år så har det ju varit lugnt här . Än har vi inte kunnat äta något julbord. Men det kan vi fixa till  midsommar om inte annat. Heheheh.
Ha en trevlig fredagas kväll annadagjul .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0