Nattens tankar

Vaknade till och hörde att någon katt höll på att spy. ....
Så jag upp för att torka . Sedan isäng igen för att sova. Jomen vist .......Inte kunde jag somna om ,nejdå . Inte alls.
Utan då började jag att tänka och fantisera om saker och ting. Minnen och funderingar.
Posten har tappat en massa kunder. Eller är det inte så . Här sitter vi nu och bloggar och mailar . Ja det går fort vist det är bra när tiden inte finns till att ta sig ett papper och penna och skriva ner några rader till nära och kära. Ja nu ska jag inte dra alla över en kamm.Men de srevs ju nu i jule tid att posten fick ta in extra folk för det blir så mycket att göra . Alla julkort som skickas. Det traditionella sättet att vilja hälsa inför jul. Men under de övriga tiden då . Vi har ju en massa månader kvar.  Så jag har nu bidragit med 2 st brev till posens jobb. Det är jätte kul att få mail och kollar bloggar och hemsidor. Men jag tycker fortfarande om att få privata postkuvär med i brevlådan. Jag brukar ju få det med av min syrra. Och det är ju hur kulsom helst. Tyvärr är jag inte så duktig på att göra så fina kort som hon. Men vad gör det. När jag får lusten att göra kort eller att skriva några rader så gör jag det.
Men har även tänkt på att vart tog alla Brevänner vägen som man kunde prova på. I tidningar och sådant. Jag gogglade om det men kom bara på Kontakter om en livspartner. Jag har en livspartner redan. Men en annanmäninska som man kan byta tankar med. Inte för att skapa en relation med eller något sådant. Ja en relation  går ju med men inte på det sättet som de söker. En männinska man blir kär i . Nej en männinska som man kan skriva till och berätta om saker och ting. Det har fallit bort i tiden . Eller är jag ute på något som jag ska vara tyst om. Jag kollar runt men hittar inget.
Är jag knäppare än vanligt eller.HEheheh jag det vet jag ju redan . Men är det någon som vet om detta funderingar som har kommit i mitt huvud.?????

Kommentarer
Postat av: Kristina

åhh,ja visst är det KUL med post...undrar om jag ska skriva ett brev så brevbäraren har nåt att göra!

Kram k....snart måste vi skriva 2009-har du en ny kalender?jag har en "över"-vill du ha?

2008-12-30 @ 21:48:12
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: maria

Tack för erbjudadet om kalender men jag har fixat redan. Ja även jag har redan fixat så brevbäraren har lite jobb att göra.De kanske möts någonstans på vägen. Hehehe. Det kommar att ta tid att lära om sig att skriva rätt liak så när man fyller år. Då brukar jag säga fel. Hehehe

2008-12-31 @ 08:01:58
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0