Fredag. jehooo....eller.....??!!!

Ja det kan  man säga  Jehoo till helgen . Även om man jobbar som jag  gör i detta fall. Men vad gör det .
Det kommer  de dagar som jag är ledig på och de andra jobbar heheh.
Hur har det nu då varit denna vecka?Det har regnat och blivit halka och sladdriga vägar. Mindre kul. Men jag har hållt mig på vägen änså länge. Men innan  denna vinter ska ni se att jag har fått sladd på bilen och åkta av vägen . Ja det är ju inte kul . Huvudsaken är ju att man inte skadar sig. Men roligt är det inte när man får sladd ,otäckt är det och man blir rädd.
Nästa helg är det ju Lucia . Himel och pankaka vad tiden går fort.     Tänk snart så har vi midsommar igen . Det kan jag säga jehoo på ...Hehehe   Snart vänder mörka tiden mot ljusare tiden och det är ju så härligt när det blir ljusare. Tycker att tiden har gått fort nu . MEn det är väl bara för att man närmar sig 40 års dagen   GARV.... 
Ja det är ju inte klokt vad gaggig  jag är. Hahahaha. Men roligt har jag ....
Jul klappar i år vart är dom ??? Ja inte så många kommer att finnas här. Jag har nu börjat att önska mig hölsa åt mig själv och att barnen mår bra . Ja jag ska inte glömma min älskade man heller . Min älskare min man  min kärlek  min rådgivare . Ja allt som går att ha . Livs partner. Den jag ska åldras med. Se hur länge vi kan hålla oss vid liv till sammans.

oklippt men min .å orakad... hehe

Kommentarer
Postat av: Kristina

maria.......vad gör du?

jag har jobbat i helgen....söndag-och nästa helg-båda dagarna....

2008-12-08 @ 17:48:35
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: maria

Vad jag gör. Tror du att jag har varit av vägen igen ..??? Nej då, det har jag inte . heheheh

2008-12-11 @ 18:21:47
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0