Söndag

Så var det söndag morgon.Vad ska hända idag?Jag ska ta det mycket lungt. Det är ju sista dagen på semestern.
Vädret ute ......................   ja det är grått.    
Jag får nog ta tillbaka det där med lungt. Jag måste plocka in vinbären för att koka. Hade tänkt att  skrapa lite mera färg på en möbel.Ja ,nog har jag göra . Men nu har jag det så bra att mitt första arbetspass börjar på Torsdag. Så jag hinner ta igen mig.Jag får väl sätta fart om jag ska göra något idag.   Bären kommer inte att plocka sig själv och möbeln kommer inte att skrapa sig själv heller.
Ta det vackert idag alla.

Kommentarer
Postat av: kristina

Blev det någon vibärsgele?

MUMS ...det är gott!

Här har det regnat precis hela dagen...Jobbar tis+onsd.

KRAM!

2008-08-10 @ 18:09:00
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0