Söndag kväll

Vinbärsplockning blev inget och inte heller skrapa någon möbel  heller. Det gjorde Alexandra.
Men jag bakade och lagade en massa god mat istället.God potatisgratäng med örtkryddning ,grillad fläsk karre och
sallad. Så provade jag på att göra två olika mini matpajer en med svamp i och den andra med tomat i.
Jag är fortfarande jätte mätt. Men super gott var det . Särskilt potaisgratängen. Mmmmmm.
Ska gå i säng tidigare ikväll . Måste vända på dygnet,börjar ju jobba snart igen . Ska bli skönt.


Har till och med drömt om jobbet  två gånger nu . Jag vet att jag är knasig. Men jag trivs jätte bra på mitt jobb . Nu har jag
lärt känna mina arbetskompisar. Och de är roliga.  Ska verkligen bli kul att få träffa dom igen .
Nej nog om detta nu . Ska  upp tidigt i morgon , se till att gubben min kommer upp till jobbet i tid. Han av någon har vänt på dygnet rejält.
Ha det gott alla där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0