Söndag

Nu är jag ledig fram till 18,00 då börjar jag och arbeta igen . Sedan är jag ledig några dagar igen.
Och då kanske man skulle kunna få något gjort här hemma.
Just nu så tar jag mig en paus.Har jobbat förmiddag  ska sedan ut igen och jobba kväll.

Har varit ute och klippt gräsmattan  ,tagit igen lite blomfrökappslar klippt lite i buskarna som har blommat färdigt,tagit in lite rabarber som jag tänkte göra paj på . Men kännde att det blev för mycke tankar om det. Så jag la det in i kylskopet. Tar det imorgon istället. Gjort chokladbollar dricker kaffe och bloggar ,har mummsat på en god boll.
Tänker på hur Alexandra ser ut. Väntar på spänning att hon ska lägga ut något på bloggen ikväll eller mss:a mig en bild.
Inget än så länge ialla fall. Och har persat sig i läppen . Häftigt.
Har sagt nej hela tiden förut då hon har frågat. Varit orolig att det ska skava på tänderna . Men så idag då hon ringde så sa jag ok gör du det.
Så jag fick då tala med killen som skulle fixa detta och sa att det var grönt ljus att utföra detta. Ajajaj säger jag . Jag skulle inte villja göra det . Det måste göra ont . Ja ja sådant är livet med tonåringar. 
 

Nu skiner solen  igen . En liten stund. Måste ut och hänga tvätt. Ha en bra eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack! Jo det är jobbigt när man är så långt i från varandra. Tack för kortet! Jätte fint! Hoppas att Alex trivs hon med! :)

2008-08-30 @ 10:20:53
URL: http://sophish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0