Söndag

Så var denna helg slut. Ja söndag har ju inte kommit igång så mycket än. Morgon bara .
Känner att det är något på gång i halsen,av det sämmre saken. Förkylning, det kliar i både öronen och halsen. Det brukar vara ett tecken på att jag håller på med en förkylng.   Jag hoppas att min kropp fixar  detta på ett bra sätt att slippa det.
I övrigt så känner jag mig pigg och mycket liv i.

Fast i fredags kväll när jag lämnade min dotter ensam var det inte så kul.Nej fy och ve vad tungt det var.
Nu kan jag förstå  andra när dom pratar om sina barn  då dom flyger ur boet.
Jag körde hem stundtals med tårarna ner för kinden  och ett tag var jag en stor trafikfara. Såg knappt vägen för allt blött i ögonen.
 Och ännu värre blev det när jag kom hem och blev motagen av min man . Då han omfamnade mig och jag bara grät floder . Och vår son  ville nu vara med och kramas. .
 
Så igår var vi alla till henne och  hälsade på, tog med de sista sakerna . Det var och känndes så härligt att träffa henne igen. Även om det var bara dagen före.  Jonas fick nu se hur Alex fått det i sitt rum. Och det är så bra där.
Lille bror var ju första gånge där och det han kometerade va .--Vilket litet kök du har! Vi har mycket större kök.

 Ja dessa små liv man har,  de är ju roliga och  tänkande.

Ska försöka göra lite nytta här hemma idag . Med lite av varje.
Ha en skön söndag.

Kommentarer
Postat av: Alex

Ursh. Nu borjar jag grina. buhu.

2008-08-17 @ 10:11:29
URL: http://lillsongarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0