Lördag 23 /8

Några dagens bilder                                                                                                              



Detta såg jag när jag var på jobbet. Ja det var när jag körde förbi huset som jag råkade se det. Jag tänkte sedan att det där ska jag fota efter jag slutat.Höll ju på att glöma bortet. Men så såg jag det i sista stund.
Lustigt att de hittar på otroliga ställen . Det har ju fått hänga ifred  ,fast det är på så låg höjd.Tur att det inte är vårat hus.


 Men jag måste ju säga att de är ju helt otroliga att bygga hus med dess formgivning och mönster. Otroligt.
Och talar man om getingar  . Så är dom här hemma i jordgubbs landet.
Men det är suddigt.Inte den bästa skärpan . Förlåt för det.Jag var ju rädd att de skulle komma på mig med.




Jag tror till och med de är på lyran . De var en hel del som var rätt tröga där dom satt.
Jag törs ju inte gå och ta igen dom sista jordgubbarna som är kvar. De blir grogg för alla getingar. Dä äter sig fulla.
Ja det kan dom gått få . Men otäkt är det ialla fall.
Bara dom ger skutton i min gurka som är i mitt väl luftkonditionerade växhus. Hehehe




Ja man tager det man haver. Hahah ett gott skratt för alla där ute. Men det växer ialla fall. Tomaterna  och Gurkan. Kul
för mig ialla fall som inte har någon  erfarenhet om det.

Och svamp har vi med på gården . Synd att det inte var Kantareller ,vore ju toppen.




Vackra är de ju ändå .

Kommentarer
Postat av: Alex

Ser lite läskigt med en massa svampar :S Kanske svampsopppa :P

2008-08-28 @ 14:14:54
URL: http://lillsongarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0