Kvällens tankar

Ja nu har jag  börjat med en grej nu måste jag ju fortsätta med nästa. Fast det kommer att ta tid. Och allt vad jag menar är ju då pyssel. Jag ska försöka att skärpa mig.
Här har det börjat att regna  , men jag har hunnit måla fönsterna klart.
Och så om det är uppe håll i morgon så får väl jag kanske göra nästa fönster. Men vi får väl se hur det blir.



Så måste jag Tavka så mycket för hjälpen att fixa min blogg utsende. Helt klart snyggt.
Och ute på åkrarna har vi nu Tranor som samlar ihop sig.Så vackert ute. Men det lucktar inget gott ute. För bonden har nu spridit koskit över åkrarna. Men  man får inte vara så kräsen. Bor man som vi gör får man räkna med allt.
Ha nu det så bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0