Äntligen.

Äntligen fredag igen och jag är ledig idag och hela helgen. Så härligt. Har haft en mjukstart på jobbet i veckan.
Känner mig lite som en nybörjare igen. Men det hörde jag att det var jag inte ensam om. Skönt att veta .
Ska snart dra till stan och göra den alldeles osäker. Heheh.

Har varit ute och plockat vinbär  är inte klar än med den jag håller på med. Busken alltså.
Så det blir vä saft/gele av det. Hoppas jag.

 Måste fixa batterier idag till min kamera , så jag med kan ta kort  . Min syster som ÄLSKAR  att fota har nu slagit nytt värds rekord för sig själv då . Ja hon älskar att fota. Och det är ju kul. Men jag är så dålig att ta fram kameran och fota. Jag är en perjodare med den med,  som med allt annat pyssel. Jag har strandat med mitt pyssel nu igen.
Känns inte så kul när jag vill göra något. Men vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Jaja  . Ha det nu fint i helgen.Kram

Kommentarer
Postat av: kristina

Hur har du det?

2008-08-16 @ 19:41:00
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0